تکریم ارباب رجوع
بسمه تعالی
کتابخانه مرکز آموزشی درمانی کودکان امیرکلا در راستای تکریم ارباب رجوع، به منظور ایجاد ساز وکارهای لازم در ارائه خدمات مطلوب و مؤثر به مراجعین، اقدامات زیر را مورد توجه قرار داده است:
- اطلاع رسانی مناسب به مراجعین در زمینه نحوه ارائه خدمات
- ارائه خدمات به مراجعین با هدف مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع
- تدوین منشور اخلاقی کتابخانه به منظور ایجاد برخورد مشفقانه با ارباب رجوع
- تدوین قوانین و مقررات و شفاف و مستند سازی نحوه ارائه خدمات به مراجعین
- نظرسنجی از مراجعه کنندگان کتابخانه و گیرندگان مشاوره اطلاعاتی
- نظرسنجی متناوب از مراجعین در ارتباط با رضایت مندی آنان از خدمات کتابخانه
- توجه به پیشنهادات و انتقادات مراجعین در جهت بهینه سازی خدمات و جلب رضایت آنها
- بالا بردن دانش حرفه ای کارکنان جهت ارائه خدمات با کیفیت برتر
- رسیدگی به وضعیت فیزیکی و ایجاد محیطی دلپذیر، آراسته، تمیز و آرام بخش
- پاسخگویی تلفنی و حضوری به مراجعین و راهنمایی آنها جهت دریافت بهینه خدمات
- اتصال شبکه کتابخانه به کتابخانه دیجیتال به مظور سهولت در جستجوی منابع کتابخانه
- اختصاص اتاق مطالعه و مخزن کتابخانه به صورت مجزا جهت تسهیل در استفاده از خدمات کتابخانه
- مجهز بودن کنابخانه به سیستم wifi
- ارائه خدمات استاندارد به ارباب رجوع
- ارتقاء محیط کاری به محیطی آرام ورضایت بخش برای کارکنان وارباب رجوع
- ونهایتا" ارتقاء وحفظ کرامت ارباب رجوع در نظام اداری
- همکاری با بیماران و خانواده آنها برای تهیه کتاب و منابع مورد نیاز در زمان بستری در بیمارستان
واحد کتابخانه بیمارستان کودکان