فهرست

تکریم ارباب رجوع

تکریم ارباب رجوع

بسمه تعالی


کتابخانه مرکز آموزشی درمانی کودکان امیرکلا در راستای تکریم ارباب رجوع، به منظور ایجاد ساز وکارهای لازم در ارائه خدمات مطلوب و مؤثر به مراجعین، اقدامات زیر را مورد توجه قرار داده است:

 

 

  1. اطلاع رسانی مناسب به مراجعین در زمینه نحوه ارائه خدمات
  2. ارائه خدمات به مراجعین با هدف مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع 
  3. تدوین منشور اخلاقی کتابخانه به منظور ایجاد برخورد مشفقانه با ارباب رجوع
  4. تدوین قوانین و مقررات و شفاف و مستند سازی نحوه ارائه خدمات به مراجعین
  5. نظرسنجی از مراجعه کنندگان کتابخانه و گیرندگان مشاوره اطلاعاتی
  6. نظرسنجی متناوب از مراجعین در ارتباط با رضایت مندی آنان از خدمات کتابخانه
  7. توجه به پیشنهادات و انتقادات مراجعین در جهت بهینه سازی خدمات و جلب رضایت آنها   
  8. بالا بردن دانش حرفه ای کارکنان جهت ارائه خدمات با کیفیت برتر
  9. رسیدگی به وضعیت فیزیکی و ایجاد محیطی دلپذیر، آراسته، تمیز و آرام بخش
  10. پاسخگویی تلفنی و حضوری به مراجعین و راهنمایی آنها جهت دریافت بهینه خدمات
  11. اتصال شبکه کتابخانه به کتابخانه دیجیتال به مظور سهولت در جستجوی منابع کتابخانه
  12. اختصاص اتاق مطالعه و مخزن کتابخانه به صورت مجزا جهت تسهیل در استفاده از خدمات کتابخانه
  13. مجهز بودن کنابخانه به سیستم wifi
  14. ارائه خدمات استاندارد به ارباب رجوع
  15. ارتقاء محیط کاری به محیطی آرام ورضایت بخش برای کارکنان وارباب رجوع
  16. ونهایتا" ارتقاء وحفظ کرامت ارباب رجوع در نظام اداری
  17. همکاری با بیماران و خانواده آنها برای تهیه کتاب و منابع مورد نیاز در زمان بستری در بیمارستان

 

 

واحد کتابخانه بیمارستان کودکان

/images/amirkolalib/تکریم_ارباب_رجوع.pdf